Procedura obsługi serwisowej i zgłaszania awarii.

Czas oczekiwania na wykonanie kroku Narzędzia Uwagi
Sprawy, czynności, problemy rutynowe
0 godzin email W emailu dokładnie opisujemy nasze oczekiwania lub problem do rozwiązania. Większość spraw zostanie załatwiona w czasie do 24 godzin i wtedy nastąpi odpowiedź na maila. Jeśli problem wymaga więcej, niż kilka minut na rozwiązanie, to odpowiadamy na emaila od razu po jego przeczytaniu informując o rozpoczęciu rozwiązywania problemu.
24 godziny email + sms Istnieje możliwość, że email nie dotarł. Dlatego po 24 godzinach należy go ponowić wraz z dodatkowym krótkim SMS-em. SMS jest po to, by wykluczyć dalsze oczekiwanie, gdy email zaginie.
- telefon Prosimy o zaniechanie telefonów.
Awarie zwykłe oraz sprawy rutynowe, wymagające szybkiej reakcji
0 godzin email W emailu dokładnie opisujemy nasze oczekiwania lub problem do rozwiązania. Większość spraw zostanie załatwiona w czasie do 24 godzin i wtedy nastąpi odpowiedź na maila. Jeśli problem wymaga więcej, niż kilka minut na rozwiązanie, to odpowiadamy na emaila od razu po jego przeczytaniu informując o rozpoczęciu rozwiązywania problemu.
2 godziny email + sms Istnieje możliwość, że email nie dotarł. Dlatego po 2 godzinach należy go ponowić wraz z dodatkowym krótkim SMS-em. SMS jest po to, by wykluczyć dalsze oczekiwanie, gdy email zaginie.
- telefon Prosimy o zaniechanie telefonów.
Awarie krytyczne
0 godzin email + sms W emailu dokładnie opisujemy nasze oczekiwania lub problem do rozwiązania. Większość spraw zostanie załatwiona w czasie do kilku godzin i wtedy nastąpi odpowiedź na maila. SMS jednoczesny z emailem podkreśla pilność sprawy. Zaraz po odczytaniu maila potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia.
- telefon Prosimy o zaniechanie telefonów.
Awarie przedłużające się
Jeśli mimo powyższych procedur decydujecie się Państwo na telefon do nas, a połączenie zostało odrzucone, to oznacza, że zajmujemy się naprawą awarii i oddzwonimy po rozwiązaniu wszystkich problemów.

Powyższe przepisy w dużym skrócie. Prosimy aby: